Πολιτική Επιστροφών

ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΣΕ ESHOP

Θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε; Μπορείτε να το κάνετε μέσα σε 30 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα που παραλάβατε την παραγγελία σας αρκεί το προϊόν να είναι σε άριστη κατάσταση με τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια) και την απόδειξη της παραγγελίας ή τιμολόγιο.

ΑΛΛΑΓH ΠΡΟΪOΝΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΣΑΣ, ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ:

Το κατάστημά μας είναι πρόθυμο να δεχτεί την επιστροφή του προϊόντος και να το αλλάξει με κάποιο άλλο της αρεσκείας σας ή να σας παραχωρήσει πίστωση για το ποσόν της αξίας του προϊόντος που θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναντι κάποιας άλλης αγοράς σας εντός 2 μηνών. Σε περίπτωση μεγαλύτερης αξίας, η διαφορά χρεώνεται στον πελάτη.
Πριν την επιστροφή του προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τo κατάστημα μέσω τηλεφώνου στο 2310 778646( 08:00-16:30) από Δευτέρα εως Παρασκευή *εκτός αργιών, έχοντας διαθέσιμες τις εξής πληροφορίες:
Όνομα πελάτη, αριθμό ηλεκτρονικής παραγγελίας, ημερομηνία και αριθμό πρωτότυπου παραστατικού πώλησης, και το λόγο επιστροφής ή μια περιγραφή του προβλήματος.
Το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να είναι στην πρωτότυπη συσκευασία του, με όλα τα παρελκυόμενα υλικά, και με το πρωτότυπο παραστατικό πώλησης. Η συσκευασία και το προϊόν θα πρέπει να έχουν διατηρηθεί σε άριστη κατάσταση. Σε αντίθετη περίπτωση η εταιρεία μας μπορεί να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος. Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί σε καμία περίπτωση.Το κατάστημα μας θα πρέπει να ενημερώνετε άμεσα πριν από οποιαδήποτε ενέργεια.

Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

• Επικοινωνήστε με το κατάστημα.
• Τοποθετήστε τα είδη και την απόδειξη στην αρχική συσκευασία.
• Παραδώστε το δέμα στην μεταφορική που συνεργαάζεστε με χρέωση παραλήπτη και την ένδειξη επιστροφή, χωρίς επιβάρυνση κόστους επιστροφής

Η διαδικασία αλλαγής προϊόντος διαρκεί περίπου 7 ημέρες από την ημέρα που παραλαμβάνουμε το δέμα. Αν διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα στο προϊόν που επεστράφη, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την επίλυση του ζητήματος.

Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος, θα επικοινωνήσουμε και πάλι μαζί σας.

Εάν πραγματοποιήσετε την αλλαγή σας με οποιαδήποτε άλλη μεταφορική εταιρία τότε επιβαρύνεστε εσείς τα έξοδα μεταφοράς.

Η δωρεάν αλλαγή προϊόντων ισχύει μόνο για μία αλλαγή ανά παραγγελία.

H αλλαγές όσον αφορά την χοντρική γίνεται κατόπιν συννενόησης με την εταιρεία στο email michaela@redpoint.gr